pejam celik, pejam celik, dah masuk ari ke 4 kiter dalam bulan ramadhan... alhamdullah, ewan berjaya mengharungi 4 ari puase nie ngan jaya nye... ahakzzz

semalam, ewan kuar ngan mmber2 lepak kat kedai kopi then lepak kt umah adi kat sec 9... kemuncak shah alam... my goodness umah adi mmg best... interior umah adi sgt cantik and simple... dah la duk condo, best nye.. huhuhu

pas lepak umah adi, trus balik umah. dlm kol 6pagi.. tu dah siap sahur k...hahaaa.. pas tu ape lagi, trus la beradu.....bangun2 tak bangun pon kol 3pm tadi..... hahahaha..... lamenye tak dpt tido lame nie.....best!!!!

ari nie, kitorang masak sendiri kat umah...tak der banyak sgt masak kat umah, ader ikan kembung goreng, sayur pucuk paku masak lemak and air asam.... best nye... opsss lupe lak, kitorang minum air bandung cincau.... kecur lak air liur nie...




ni lah ikan goreng yg kami goreng tadi... hehehe... ader 4 ekor, utk ewan, yazid, fendi and abg zul ( our new housemate yg gantikan abg kay )....

4 comments:

da slamat da ikan goreng tue dalam puyut aku...hohoho...
ok la tue...
slamat der gak rezeki nak makan...
yg pentin...
kita sesama boroi puyut pas berbuka td...huhuhuhuhu

September 16, 2007 at 11:23 PM  

aku lagi sedey...x bersahur pun!!!

September 17, 2007 at 4:48 PM  

hakikatnyer puasa ke ko...

musykil aku...

September 19, 2007 at 9:30 PM  

uish menarik hidangan buke puasa die..
simple tapi sedap
rajinnyer masak
bazar kan banyak
belijela
hehe

October 9, 2007 at 6:29 PM  

Newer Post Older Post Home