today is my 4nd in my 4th sem.. kejap jer.. tetibe i m feel that i really need something to be my "catalyzer" obviously for my study... adoiii

suppose to be ewan ader kelas ari nie.. kelas Trust Administratio and Law realted to Health and Medicine, tp tetibe lak the entire lecturers kat fac nie ader conference lak.. so batal la kelas ari nie.. so, pas tu terus ewan datang Computer's lab and surfing la...

dah mmg lamer ewan tak update blog nie.. so sorry ek.. i m so sory.. time cuti baru2 nie, wan ader gi travel ke Medan, Indonesia... Kota ke 3 terbesar di Indonesia after Jakarta and surabaya.. i got lots of pics there.. tp ewan snap kat tradisonal camera coz my digital cam rosak..
so kene tggu la pic2 tu di cuci dlu... hehehe

malam ini i got my AGM (annual General Meeting) kat kolej perindu.. utk my club there... baru jer tadi gi jupe JPK Putra (Jawatan kuasa Perwakilan Kolej- Exco Akademik).. putra name die..
kire ok gak la.. hope ewan leh bekerja ngan die elok2.. coz mcm jpk yg incharge ngan club ewan last sem (hanapi), die tu mmg best.. mmg leh cooperate same2....

so, nnti ewan update ttg my journey to medan and hari2 yg ewan jalani di medan sepanjang hampir 2 minggu kat sane...

0 comments:

Newer Post Older Post Home