menyintai mu sepenuh ati aku ader la darah ku...
jika aku tidak menyintaimu sepenuh ati ku,
aku seperti hidup tanpa darah yg mengalir dlm tubuh ku...
lantas, aku akan mati
kerana kau ade lah cinta hidupku...

menggembirakan dirimu adalah kebahagian hidupku..
walaupon aku tau, aku tak mampu menggembirakan mu selalu,
tp aku tetap cuba berikan yg terbaik untuk mu..
maka, jika aku tidak gembirakan dirimu,
diri aku juga merana dah terseksa...

aku tau dan aku paham...
cinta mu, bukan utk diri lagi..
perasaan sayang mu, sudah tiada..
sedih, terseksa, sakit dan rasa seperti mati..
tu ader lah ape yg aku lalui skrng...
tp aku tetap bersyukur
kerana dulu, kau pernah menyintai aku sepenuh ati mu,
dan aku pernah rasa diriku dicintai oleh mu....

mungkin, aku ader lah punca kepada pengakhiran ini..
aku terima kesalahan ini dgn hati terbuka...
kesilapan aku, ader lah tidak memahami dirimu..

Tp demi Allah, Tuhan yang tahu segala kebenaran,
aku tidak pernah putus asa utk memahami diri mu
agar kau tidak lagi sedih dan terluka
walaupun diri aku yang sakit, terseksa dan terluka
kerana ingin memahami dirimu
dan utk memberikan yg terbaik kepada mu

Dan demi kebahagian hidup mu,
dan demi utk membuktikan cinta ku
dan kasih sayang ku pada mu,
aku korbankan segala-gala yang aku miliki...
aku korbankan permata dan berlian
serta emas yang aku miliki..
kerna aku tau, cinta mu dan cinta aku
terlalu agung dan besar
mengatasi segala-galanya......

tapi, jangan kau khuatir dan risau,
kerna aku tidak pernah
dan tidak akan sama sekali
menyesali atas ape pengorbanan
yang aku telah, sedang dan akan lakukan
kepada mu....
kerna aku yakin dan percaya, aku korbankan
semua itu kerana CINTAKU KEPADA DIRIMU.....

aku juga tahu dan sedar, bahawa
kau juga banyak berkorban demi aku..
terlalu banyak yang kau telah korbankan
demi cinta kita...
aku amat berterima kasih dan menghargai
setiap apa yang kau telah lakukan demi aku...
pengorbanan mu ade lah suci dan murni....

terima kasih
kerana pernah sempurna kan hidup ku..
terima kasih
kerana pernah menyintai aku
terima kasih
kerana pernah berikan kasih sayang mu

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank God I found you
I was lost without you
My every wish and every dream
Somehow became reality
When you brought the sunlight
Completed my whole life
I'm overwhelmed with gratitude
Cause baby I'm so thankful
I found you

thank you for every single thing u had done for me......thanks!!!!


5 comments:

aku menchi ar lagu kat preset player ko nih...

tak suke!! (sambil wat aksi tarik2 rambut ~ tp lite2 sajork cz takut rusak rebonding uols...)

anyway... pehal dgn entri emo nih? tsk tsk tsk.. o_O

December 15, 2008 at 7:07 PM  

Dalam kehidupan ada lah pasang surutnya. Yg penting idup ni harus dteruskan. jgn sedih2 lg

December 15, 2008 at 9:12 PM  

yes yes. betul tuh kate eragon~
sekurang2 nye. u pernah merasai sume itu. jus if u think d problem cause by u. then try to fix it for ur future life with ur future sum1. pray 4 d best 4 u:))

December 16, 2008 at 1:31 AM  

betapa agung nya cinta kau untuk dia.

December 16, 2008 at 2:48 AM  

ewan hrus akui yg ewan sgt menyintai die..

tp skrng, ewan perlukan sesorang yg boleh kuatkan semangat ewan utk ewan
trus idup..

plzz forgive me, if i m hurting u...plzz

December 16, 2008 at 3:13 AM  

Newer Post Older Post Home