slamat siang....
out of suddent, tetibe ewan raser, ewan patut post entry nie....so that smua org akan tau
ape yg sedang bermain kat kepale ewan skrng....mngkin nie ade lah jawapan pd blogger2 yg bace n komen entry ewan yg before nie ( click kat sini utk entry yg lepas )...

terlalu byk ewan nk sampaikan ttg ape yg ewan raser....tentang yg ewan tanggung...tentang ape yg berlaku dan yg paling pnting, kenape ewan still mcam nie??!!.. bukan saje kwn2 blogger yg komen ttg kebodohan ewan, kawn2 rapat pon same......tp biar la, EWAN TAU APE YG EWAN BUAT SEBAB EWAN YANG RASE SEMUA BNDE NIE....ORG LAIN HNYE TGOK & KRITIK....(normal la kn??)

ewan nk berterima kasih pd faizal tahir coz mgzahirkan isi ati ewan mlalui lagu die yg famous nie...lagu nie mmg dlm makne nye utk ewan....dan yg pasti, sure nnti still ade org kate ewan bodoh coz post lagu nie....huhuhuhu.....should i care???

so, klau korang smua ader soklan2 dr entry yg lepas, lagu kat bwh nie ADERLAH JAWAPAN NYE!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------

SAMPAI SYURGA


Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cinta mu
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu








versi akustik - samapai syurga

4 comments:

WAH3X

SAMPAI SYURGA

my fav.

April 6, 2009 at 2:32 PM  

FUUUYOOOO...
x baek kate diri bodoh...
kalau bengap xpe laa..
khaakhaaa (habis aku kne sembur kang ni)

mmg FT tahu ewan mcm tu sbb tu dia wat lgu tu KHASSSSSS utk EWAN..
hehehe

April 6, 2009 at 7:16 PM  

i love the akustk version..

April 7, 2009 at 2:23 AM  

to karl:
yup, same gak ngan ewan....sampai syurga nie mmg faveret ewan coz maksud die yg dlm giler...its expressing my feeling

to mr syazwan:
meh sini ewan sembur ngan fumakila nk??trus mati..muahaha
tu la psal, FT mmg sgt memahami...huhu

to haffizzuan:
same goes to me...ewan suke yg akustik gak..cool giler...

April 7, 2009 at 1:59 PM  

Newer Post Older Post Home